کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری گوگل و مایکروسافت برای توسعه نرم‌افزارهای PWA

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت اعلام کرد که می‌خواهد پشتیبانی از URL Protocol Handler Registration را برای اپلیکیشن‌های PWA صورت دهد تا به گوگل اجازه داده شود در کروم نیز به این برنامه‌ها خدمت‌رسانی کند.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 گوگل نرم‌افزار PWA

مهندسان نرم‌افزاری مایکروسافت اج در گیت‌هاب توضیح دادند که ثبت برنامه‌های PWA به عنوان مشخص کننده پروتکل باعث می‌شود تا اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب در قسمت‌های خاصی از گوگل کروم مانند mailto://، ms-word:// و web+music:// اجرا گردند. کاربران نیز می‌توانند از PWAهای نصب شده با کلیک کردن روی لینک مثلاً یوتیوب موزیک، مستقیماً به صفحه اینترنتی آن مراجعه کنند.

همچون اندروید، ویندوز 10 هم از چنین شیوه‌ای پشتیبانی می‌کند و این یعنی کلیک کردن روی لینک‌هایی نظیر msnews یا msnnews برنامه اخبار مایکروسافت و لینک‌های ms-officeapp یا ms-getoffice برنامه آفیس را اجرا خواهد کرد.

 

•    همگام‌سازی چندین اپلیکیشن: کاربر سندی را با استفاده از نرم‌افزار PWA اجرا می‌کند که در آن لینکی مانند ms-powerpoint://deck2378465 وجود دارد. وقتی روی آن کلیک می‌شود، نرم‌افزار PWA مشابه پاورپوینت اجرا خواهد شد.
•    اجرا شدن یک نرم‌افزار: در یک اپلیکیشن چت، کاربر روی لینک magnet:// URL کلیک خواهد کرد و سپس برنامه PWA مربوطه اجرا خواهد شد.
•    اجرا شدن یک نرم‌افزار با لینک اشتراک‌گذاری شده: زمانی که شخصی یک لینک مخصوص آهنگ دریافت می‌کند، با کلیک کردن روی آن اپلیکیشن PWA مربوطه اجرا خواهد شد.

مایکروسافت در تلاش است تا برنامه‌های PWA را در همان قسمت وارد شدن به ویندوز فعال نماید تا اپلیکیشن‌هایی مانند Outlook و دیگر نرم‌افزارهای ارتباطی همان ابتدا اجرا شوند. این یعنی کاربران می‌توانند اعلانات را مستقیماً از اپلیکیشن‌های PWA دریافت کرده و به آنها پاسخ دهند و یا به کلی آنها را غیرفعال نمایند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46235 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/14 تعداد مشاهده: 1752
سافت گذر